ponedeljek, 12. marec 2012

Rešen USB ključ

Po enem mesecu dela v službi, se mi je zgodilo nepričakovano… skoraj 100 strani dolg dokument sem zadnji dan po obdelavi shranil samo na USB ključ in ko sem se drugo jutro vrnil na delovno mesto, sem ugotovil, da se je le-ta sesul. S tem se mi je zbrisalo vso preteklo delo in ves trud, ki sem ga moral vložiti za pripravo tako pomembnega poročila za oddajo nadrejenim. Takoj sem začel klicati okrog prijatelje, IT-jevce v službi, vendar nobeden ni mogel pomagati oziroma rešiti dokument iz USB ključa. Po priporočilu dobrega prijatelja, ki je rešil polovico dokumentov, a vendar ne pravega, sem se obrnil na podjetje KOTAR d.o.o., ki se ukvarja z reševanjem podatkov tudi iz USB ključev. Moram povedati, da so zelo prijazni in strokovni ter da zelo hitro vzamejo zadevo v roke. Še isti dan sem dobil povratno informacijo, da so zadevo rešili in mi tako ohranili ponovnih več deset ur dela, ki sem ga vložil v pisanje izgubljenega dokumenta.

Njihovo prednost vidim tudi v tem, da so dosegljivi tako rekoč 24 ur na dan in da ustrežejo vsaki zahtevi. Vsekakor so profesionalen tim, ki reši vsako uničeno in izgubljeno zadevo.

Skratka so enkratni!

Še enkrat iskrena hvala celotni ekipi Kotar d.o.o.

Vili

Ni komentarjev: