ponedeljek, 7. januar 2008

Modri ekran smrti

Leta sem poslušal znance in prijatelje, kako imajo težave z računalnikom, kako zgubljajo podatke in kako se jim kvarijo trdi diski. Sam nikoli nisem imel teh težav in zato sem backupe svojih podatkov delal precej lenobno, le na vsakih par mesecev, morda celo le enkrat ali dvakrat na leto.

Zelo neprijetno presenečen sem torej bil, ko sem nekega jutra na enkranu zagledal zloglasni modri ekran smrti. Še posebej, ker sem imel skoraj nov, le par mesecev star računalnik. Hitro mi je bilo jasno, da gre za nekaj takega, česar sam ne bom znal popraviti.

Stvar odnesem h Kotarju. Žal se je izkazalo, da so mi trgovci, kjer sem kupil računalnik, z njim prodali tudi nek precej redek trdi disk, ki ga je na tržišču težko dobiti. A Kotar se ni dal. Vztrajal je in po celi Evropi iskal glave, ki jih je rabil za izvleko podatkov. Ker ni bilo sreče, sem sam že skoraj obupal, a pri Kotarju so me bodrili, da bodo zadevi prišli do dna. In res so. Glavo so dobili, moje podatke pa 100% povrnili. Še par let nazaj bi bili verjetno za vedno izgubljeni. Kotarju gredo pohvale za zagrizenost. Lepo je videti ljudi, ki so odločeni, da bodo težave rešili in ne odnehajo dokler zares niso rešene.

Ivo Turk

Ni komentarjev: