torek, 14. september 2010

Odpovedala je spominska kartica fotoaparata

Med dopustom je poslušnost odpovedala spominska kartica fotoaparata. Nenadoma je nista prepoznala ne fotoaparat ne računalnik. Očitno je bilo, da ni šlo za formatiranje po pomoti, tudi v fotografskih studijih niso znali pomagati drugače kot z nasvetom, naj poskusim pri Kotar. Izkazalo se je, da so uničeni kontakti spominske kartice, a so bile fotografije s potovanja vendarle rešljive.

Iztok

nedelja, 12. september 2010

Zunanji disk je prenehal delovati

V začetku junija mi je nehal delovati zunanji disk na katerem sem imela vse dokumente – slike od leta 2006, dokumente za fax (razne priprave za šole, zapiske, izpite, seminarske naloge, …) in druge pomembne dokumente. Poleg tega je imel moj mož na disku shranjeno vso glasbo, ki jo kot glasbenik ni imel malo. Na pomoč nama je priskočil bratranec, a diska ni mogel popraviti in ko sva bila že brez upanja, da bi kdaj dobila nazaj dokumente, naju je rešilo podjetje Kotar. Hvala vam. Nazaj sva dobila vse dokumente. Morda za koga res niso tako pomembni, a za naju so in zato sva še toliko bolj vesela, da se je vse srečno končalo.

Mojca

sreda, 17. marec 2010

Disk je odpovedal poslušnost, ko je bilo potrebno oddati diplomsko nalogo

Bila sem ravno pri koncu pisanja diplomske naloge, ko so mi nenadoma podatki, ki sem jih zbirala in urejala skoraj pol leta, izginili iz zaslona in nisem več mogla dostopati do njih. Saj to ne more biti res. Toliko truda, toliko neprespanih noči, sedaj pa to. Sploh nisem vedela, kaj naj naredim. Poklicala sem prijatelja, ki obvlada računalništvo in prišel je pogledat moj računalnik. Na mojo veliko žalost mi je povedal, da se mi je pokvaril disk in da teh podatkov verjetno nikoli več ne bom videla. Bila sem čisto obupana. Svetoval mi je, naj pokličem podjetje KOTAR, ki se ukvarja z reševanjem podatkov. O njih je že večkrat slišal in vsi so jih pohvalili. Če komu, bo njim uspelo dobiti nazaj moje podatke.

Čeprav je bilo že pozno zvečer, sem jih takoj poklicala, ker imajo 24-urno dežurno službo. Rekla sem, da je NUJNO. Že prvi telefonski razgovor mi je vliv upanje, saj so mi povedali, da jim v več kot 90% uspe rešiti podatke. Po disk je prišla njihova kurirska služba in potem sem čakala, da naredijo pregled diska in me obvestijo, če je možno rešiti podatke. Noč je bila dolga. Minute so se mi vlekle kot ure. Dopoldne naslednjega dne so mi sporočili, da bodo moje podatke lahko rešili. Od veselja mi je šlo kar na jok. Čez dva dni sem imela svoje stare podatke na novem disku. Podjetju Kotar sem zelo hvaležna.Če boste kdaj izgubili dragocene podatke, vam vsekakor priporočam, da poiščete pomoč pri podjetju Kotar, ker so profesionalni, hitri in kvalitetni.

Katja iz Ljubljane

petek, 4. december 2009

Računalnik je izdihnil!

Prejšnji dan je moj računalnik, kot običajno, brezhibno opravljal svoje naloge. Med vikendom sem ga, zopet kot običajno, spravila v torbo za prenosnik ter odpeljala 80 km iz Ljubljane, tokrat ne na sopotnikovem sedežu, ampak v prtljažniku avtomobila. Ko sem ga dala na mizo in želela nadaljevati z delom, ga nisem mogla zagnati. Po pregledu so računalničarji v bližnjem podjetju ugotovili, da je disk »skurjen«, kot bi prišlo do kratkega stika, čeprav med prevažanjem računalnik ni bil priključen na elektriko, prav tako ni padel na tla. Svetovali so mi, naj se za reševanje podatkov obrnem na posebej za to usposobljene strokovnjake, čeprav so dvomili, da jih je sploh mogoče rešiti. Izbrala sem podjetje Kotar, kjer so mi prijazno in korektno priskočili na pomoč. Zaradi obsežnosti poškodbe diska po pregledu niso vedeli, koliko podatkov bo sploh mogoče rešiti, vendar jim je s precej truda na koncu uspelo rešiti vse. Nikomur ne želim, da bi se znašel v podobni zagati, če že, pa ekipo Kotar zelo priporočam.

Vsem še enkrat prav lepa hvala za trud in potrpežljivost!
Urška

torek, 20. oktober 2009

Windowsi se neprestano na novo zaganjajo

Z diskom je bilo vse uredu, kar naenkrat pa se je sam ob sebe ponovno zagnal in ob ponovnem zaganjanju je pri oknu za Windows pričel s ponovim zagonom. To se je ponavljajo vedno znova. Očitno je prišlo do napake na disku. Takrat se disk odnesla na servis in povedali so mi, da je uničen trdi disk. Pri podjetju Kotar so mi z diska uspešno rešili vse podatke.

Lep pozdrav,
Helena

petek, 19. junij 2009

Računalnik se noče zagnati!

Smo malo trgovsko storitveno podjetje, v mreži imamo povezanih 8 računalniških enot. Računalniki so starosti od 4 do 10 let. Kljub temu, da imamo dodaten zunanji disk se podatke ne shranjuje redno (1 - 2 letno), ker je postopek ročen in dolgotrajen in v upanju, da se nikoli ne bo nič slabega zgodilo. Računalnike vsak delovnik po končanju ugasnemo in tudi tokrat smo po vikendu prišli na delo, računalnike prižgali, ko opazimo, da se dotični računalnik noče zagnati. Po nekaj poskusih ponovnega zagona smo računalnik odpeljali lokalnemu računalniškemu servisu, kjer nam je povedal da so verjetno šle glave na trdem disku. Podjetje KOTAR poznam, saj so mi v preteklosti že rešili USB ključ, tako da sem trdi disk odnesel na servis KOTAR, kjer ste nam prišli do željenih podatkov.

Glede na dogovor pričakujem ponudbo za napravo za shranjevanje podatkov.

Matija

ponedeljek, 1. junij 2009

Nihanje napetosti in pokvarjen disk

Disk se mi je pokvaril zaradi nihanja napetosti oz. izpada električne energije, če bi mev UPS se to gotovo nebi zgodilo, tako sem pa imel disk priklopljen na razdelilcu, za katerega sem potem zvedel da to ni dobro, ker ko zmanjka elektrike in pride nazaj, na razdelilcu potem napetost še bolj niha, ampak ta napaka me je izučila. Kotar mi je rešil vse podatke, in vam povem da ste najboljši za te stvari. Od zdej naprej v prihodnosti upam da se mi nebo ponovilo, imam UPS in upam da bo tako ostalo.

petek, 8. maj 2009

Računalnik je javil napako

Na dan, ko sem ugotovila okvaro diska sem zjutraj delala še doma in se pripravljala na pouk. Vse je teklo normalno. Nato sem pospravila računalnik in ga prenesla v šolo in ga hotela zagnati, da bi si natisnila pripravljene datoteke, ko je računalnik javil napako. Natančno se ne spomnim več, kaj je pisalo, nekaj v tem smislu, da ne more brati z diska.

Računalnik sem dala v popravilu dobavitelju, ker je bil še v garanciji, kjer so se na različne načine trudili z njegovim oživljanjem, mislim, da so ga prestavili v drug računalnik, poskusili z neko drugo elektroniko in podobno, kot sem jih razumela po telefonu.

Zagotovo pa nisem grdo ravnala z računalnikom, npr. da bi mi padel na tla ali bil deležen kakšnih drugačnih pretresov, da bi lahko v moji vednosti prišlo do okvare čitalnih glav.

Ker na matičnem servisu niso mogli pomagati sem se na priporočilo g. Brečka obrnila na servis Kotar, kjer so mi res prijazno pomagali tako, da so najprej napravili diagnostiko, ko pa so ugotovili, da bo podatke možno rešiti so izvedli postopek. Bil je sicer dolgotrajen. Ker pa so podatki precej dragoceni, se je izplačalo počakati.

sreda, 1. april 2009

Družinskih slik ni več!

Kot vsi ki pišejo na tej strani sem se tudi sam znašel v podobni, navidez brezizhodni situaciji. Z vsemi prednostmi, ki jih prinaša digitalna fotografija je za laičnega fotografa največja slabost verjetno ta, da slik preprosto ne razvijamo več ali pa s tem odlašamo v nedogled, dokler se nam ne zgodi takšen ali drugačen neprijeten pripetljaj.
Po skoraj neverjetnih okoliščinah (v podrobnost katerih se ne bom spuščal) sem ostal brez vseh podatkov (ki sem jih sicer hranil na dveh diskih) in da bi bila situacija še slabša, podatki niso bili le moji ampak sem med drugim izgubil tudi vse podatke ostalih družinskih članov in, kar je najhuje, družinske slike.
Po začetnem razočaranju in občutku nemoči mi je prijatelj omenil podjetje, ki rešuje podatke z diskov v primerih kot je moj. Seveda je bilo vredno poskusiti in še isti dan sem se znašel pred prodajnim pultom družbe Kotar.
Začetno nezaupanje je hitro premagal profesionalen pristop in prijaznost zaposlenih. Še isti dan so me poklicali in sporočili stopnjo okvare ter ceno storitve. Na mojo srečo okvara ni bila tako resna in kmalu sem imel slike spet na mojem računalniku, za vsak slučaj pa sem si naredil še varnostno kopijo.
Vsekakor lahko pohvalim kvaliteto njihovega pristopa in storitev!
Želim vam, da bi v takem duhu tudi nadaljevali vaše delo in se vam lepo zahvaljujem!

Jan

ponedeljek, 2. februar 2009

Poln USB ključ, le podatkov ni!

USB ključ je bil star cca. 3 leta in sem ga redno uporabljala, predvsem za šolske namene, kar pomeni, da so bile na njem shranjene v večini word, power point in excel datoteke, z izjemo nekaj dexi datotek in pa nekaj datotek v programu za pisanje spletnih strani, katerega imena se trenutno ne spomnim. Občasno sem delala direktno na ključ, večinoma pa so bile datoteke na ključ le shranjene. Preden se mi je USB ključ pokvaril, sem izdelovala predstavitev v power point-u, direktno na njem. Vmes med delom sem jo večkrat shranila, ko sem končala pa sem jo zaprla. Nato sem odprla eno izmed word-ovih datotek, a je bila ta v celoti napisana s kvadratki. Mislila sem, da je to posledica pisave, ki jo ta računalnik, na katerem sem delala, ne podpira, saj sem v originalu to pisala na drugem računalniku. Zato sem zaprla vse datoteke in odstranila USB ključ iz računalnika ter ga priklopila na tisti računalnik. Računalnik je ključ zaznal, vendar se ni samodejno odprl in ko sem ga hotela odpreti preko »mojega računalnika«, me je opozoril, da disk ni bil formatiran (upam, da je izraz pravi) in če ga formatira. Poizkusila sem tudi, da bi mi kopiral vse datoteke, ki so bile na ključu, vendar je vedno napisal, da je prišlo do napake. Ko sem pogledala lastnosti ključa, je bilo prikazano, da je v celoti zaseden, vendar so bile številke pri zasedenem in nezasedenem prostoru 0,00. Ko sem USB ključ zopet prenesla na drug računalnik, mi ga je le-ta zaznal, vendar ga prav tako ni odprl in ko sem ga hotela odpreti preko »mojega računalnika«, mi je izpisal naj vstavim disk.

Pri KOTAR rešpevanje podatkov pa so mi podatke vrnili.

Lepo se vam zahvaljujem za vaše delo in vas lepo pozdravljam