ponedeljek, 26. november 2007

Izgubljene slike

Kako iz izgubljenih slik dobiš dvojno število vrnjenih slik?

Nisem prvi, ki mu je uspelo izbrisati tedensko število posnetih fotografij (iz potovanja po Iranu). Mislil sem, da me bo kap, ko se je zjutraj pojavil izpis "no images". Slik nisem izbrisal, sem pa formatiral kartico. V tehnični trgovini v Esfahanu so mi zagotovili, da se zadeva da rešiti, problem je bil čas.

Skrbniku naše računalniške opreme rešitev ni uspela, ker je bila kartica fizično poškodovana. Poslal jo je v Vaše podjetje, kjer ste zadevo rešili, še več, poleg posnetkov iz Irana ste našli še pingvine iz Južne Afrike, ki pa sem jih izbrisal zavestno (približno 250 posnetkov).

Torej velja - ne obupati, samo poiskati pravo osebo. Se zelo zahvaljujem,
Roman Smolej

Ni komentarjev: